Was M.Y.N.A

Annyeonghaseyo u guys.. trime kasih kerane menjadi pembace or penyelak blog J.A.N.A kerja sama anda amat saya hargai.. hehe
Ok today J.A.N.A  nk update tentang story kisah J.A.N.A sama ada yg lepas atau pon yang baru.. hemmm mane nk mulekan ekk..

Y.A.N.A

ingat lagi first time jumpa budak ny.. dekat SKL2 dekat tingkat 3 ke 4 ek.. tepi balkony .. mule2 tros terang mmg saye tak berkenan nan die.. tp sejak masuk TARIAN ZAPEN tat skola lame dulu 2.. boleh rapat pulak nan dak ny.. ambik gmbar same2.. sejak hari 2 kite org rapat giler... kite org macam dh dijodohkan bersama pulak.. kite org stay sama2 dah emmm lebih kurang 3 tahun.. tp apakan daya maut, jodoh, pertemuan & perpisahan semua datang daripada yang maha berkuasa..terima jer lah dengan seadanya..

A.I.N.A

ny pon sama jugak kite orang dah kawan smpai 2 tahun lebeh.. sama jugak x de jodoh bersama.. first time nampak die nan YANA.. saya rasa menyampah..sebab dy rapat sangat dengan  YANA.. ramai orang cakap yang dia org ny kembar.. dulu saya selalu disisihkan biler YANA diketemukan dengan budak ny..sampai saya buat tindakkan yang bodoh.. korang semue nak tahu tak kenapa.. hemm saya tulis namaYANA dekat tandas sekolah sebagai contoh *yana bohsia*yana babi *yana bodoh..hehe jahat kn saya.. dy dah tahu pasal 2.. then kita org x brtegor sampai 3 bulan.. tp walau bagai mana pon saya cube dan cube untuk mendekati dy org.. sebab saya rasa btol2 brsalah..akhirnye kite org brsatu...hahaha..


and NOW.. kita orang dah tak brsatu lagi mcm dulu.. kite org lebeh kepada musuh.. ny semua di sebab kan saya.. macam tak percaaya pada hari sebelum perpisahan kite org banyak kenangan yang best kite dah lalui.. kita masak same2.. tidor sama2.. jalan sama2.. tp lps jer kebahgiaan 2 tiba.. dan ianya tamat bergitu aja.. saya mengambil keputusan untuk keluar dari M.Y.N.A..
sebelum hari perpisahan kita orang saya dengan AINA ashik bergadoh jer.. tanpa sebab..dan YANA lah penenang nya.. and now bile awal2 perpisahan kita orang YANA AND AINAA ashik sound saye jer.. tp saya sabar.. saya buat tak tahu..

PESANAN :)

kalau2 yana and aina bace ni aq kan kw org tau yg aq mmg btol2 sayang tat kw org .. setiap detik bahagia yang kita dh alami dulu masih lagi di dlam hati aq.. korang pernah sedr x kenapa aq x sound kw balek sebaliknye aq bersabar.. sebab aq x nk marah orang yanga aq pernah sayang dulu..makin lama korang dh x de sound aq lagi.. 
and now AINA nan aq boleh dikatekan 10% bile ade bende penteng jer brtegor.. mcm nk bayar duit ker ape ker... tp nan YANA.. emmm mungkin belum tiba masanye.. aq x kesa kw org nk tegur aq ke ape ker.. aq cool jer... aq nk kw tau.. dari awl kite putus kawan aq x prnah.. x pernah terlintas pon dekat hati aq untok membenci atau bermusuh nan kw.. x prnah..
aq tgok kw org happy je kn.. aq pon turot happy gak tok korang.. sekarang ny aq bersukur sebab aq dh jumpa kawan yg baik.. korang tau kn sape org 2.. walaupon dy sekemar.. tp dy org bijak,pandai,dan dy orang ajar aq macam mane nk bersabar biler korang sound aq.. 2 jer laha aq nk bagi tau..aq tulis tat blog ny bab aq tau aq x kn pernah dpt luahkan tat korang face 2 face..

THE END
:)

No comments:

Post a Comment